
Marija Pajić, RTL-ova urednica Exkluziva, uz naporan rad u redakciji već neko vrijeme pronalazi vremena za bavljenje humanitarnim radom. Tako se izrodio njezin brend Maripa iz čijih prihoda Marija veći dio izdvaja za udrugu žena oboljelih od karcinoma dojke "Sve za nju".
"Prije svega, to je moj hobi. Televizija je uvijek bila moja prva ljubav i Exkluziv je početak i kraj mog radnog dana, ali sve se stigne – kad se hoće. Tipično sam žensko, volim modu pa sam odlučila sada i poigrati se malo s njom. Uz ,naravno, podršku mojih najbližih, ništa od ovog ne bi bilo moguće. Od najboljih prijateljica pa sve do mog dečka Antonija, koji za sada prilično dobro glumi da uživa dok pozira u majicama. Uglavnom, svi sanjamo srca", kaže.
Ususret Valentinovu i mjesecu ljubavi, Maripa je organizirala i hvalevrijednu akciju - aukciju u kojoj netko od fanova može osvojiti večeru s popularnim TV chefom, Ivanom Pažaninom .
'Ovo je jedna hvalevrijedna humanitarna akcija, a takve nikad ne odbijam'
"Imam tu sreću da Ivana poznajem i privatno zbog televizijskog posla koji nas veže tako da ga nisam baš morala puno nagovarati. Vjeruje mi s obzirom da smo i prije ovoga korektno surađivali, on je veliki profesionalac i njegovo srce je veliko kao i ono na našim majicama, to znaju svi koji su ga imali prilike upoznati. On je prije svega vrlo duhovit, skroman i zabavan gospodin tako da je otpočetka bilo jasno tko mora biti glavni lik ove akcije. S njim sve ima smisla, i večera i Valentinovo. To se zove prava štorija", otkriva nam Marija.
No, što zapravo stoji iza ove štorije? Svakog mjeseca u Hrvatskoj od karcinoma dojke umre 90 žena. Kako bi potaknuli žene na preventivne preglede, brend Maripa i udruga "Sve za nju" udružili su snage te na tržište lansirali majice s važnom porukom. Neodoljivi t-shirt sa srcima odmah su nabavile i brojne poznate Hrvatice, od Doris Pinčić Rogoznica, Ane Miščević, Paule Sikirić pa sve do Lane Klingor Mihić. Dio prihoda od svake prodane majice odlazi za pomoć oboljelima i njihovim obiteljima.
I sam Ivan Pažanin sretan je zbog valentinovske večere. Ovo je jedna hvalevrijedna humanitarna akcija, a takve nikad ne odbijam i uvijek ih radim sa srcem. Očekujem dobru zabavu, da se lijepo podružimo i uživamo u finoj hrani. Naposljetku, najvažniji dio ove cijele priče je taj humanitarni dio", kaže Ivan Pažanin za RTL.HR .
Iznos donacije je neograničen

Na pitanje jesu li se obožavateljice već počele odazivati, Marija odgovara potvrdno. "Jesu, moram primijetiti da naš omiljeni kuhar s TV ekrana itekako dobro kotira kod pripadnica nježnijeg spola, neke su već pisale da su spremne prodati kuću, stan i automobil, što je i više nego simpatično. Ukoliko taj doprinos pomogne makar jednoj ženi i njezinoj obitelji – nitko sretniji od mene", kaže urednica Exkluziva.
Za sudjelovanje u kulinarskoj štoriji pod ravnanjem maestra Pažanina – na web stranici udruge 'Sve za nju' istaknut je broj žiro-računa na koji se uplaćuju donacije. Iznos donacije je neograničen, dok najmanja donacija za sudjelovanje iznosi 50 kuna. Nakon izvršene uplate potrebno je poslati potvrdu na mail maripaofficial@gmail.com kako bi vaša donacija i službeno bila zabilježena. Pobjednicu bira - a tko drugi nego - glavni meštar od kužine, naravno!
'Svaki doprinos je dobrodošao'

No, Marija kaže kako nemaju neki određeni financijski cilj koji planiraju ostvariti ovom akcijom. Svaki doprinos je dobrodošao, tako da ne razmišljam toliko daleko. Prije svega, ovo je sve jedna vrlo simpatična akcija u kojoj će se netko dobro najesti i popričati s našim kulinarskim maestrom u njegovu splitskom restoranu. Nekada nije sve u novcu, moja misija je osvijestiti žene da ne zaborave na sebe u moru stresa i svakodnevnih obaveza. Šokantna je statistika koja kaže da svakoga mjeseca odlazi 90 nečijih majki, prijateljica, baka, sestrični. Ako naš glas dopre do nekoga da se preventivno pregleda i spriječi takav razvoj situacije, misija je ispunjena. Također, moram napomenuti da u udruzi Sve za nju rade prekrasne žene koje su, na moju sreću, prepoznale naše ideje tako da je ovo sve, nadam se, tek početak naše divne suradnje", kaže Pajić.
Maripa nije samo brend za žene

Dosad su već mnogi kupili Maripa majice, a među njima je i dosta poznatih imena pa Marija ne skriva da je jako ponosna zbog toga. "Ne znam kako se izraziti, a da ne zvuči kao klišej. Lagala bih kad bih rekla da nisam. I poznate i nepoznate. Svaka žena je posebna na svoj način i svaka nosi majicu drugačije, što je meni posebno drago. Toliko je divnih žena koje nisu eksponirane, a šalju mi svakodnevno fotografije u Maripa majicama. Čak ih kupuju i za svoje dečke i muževe jer Maripa nije samo brend za žene. Zbog takvih ljudi, Maripa ima smisla, Ne smijem zaboraviti da iza ovih majica stoji prava mala vojska divnih i uspješnih žena, kao što je npr. Josipa Maslać – Petričević, između ostalog i poduzetnica godine u čijem pogonu majice i nastaju. Uz svesrdnu podrške njezine kćeri Matee, meni je pao kamen sa srca. Uvijek sam tvrdila da nema jače vojske od one kada se žene udruže", kaže naposljetku ponosno Marija Pajić.
Prijave za večeru mogu se slati do 1. veljače, a proglašenje pobjednice je 3. veljače 2019. godine!