Pjevačica i poduzetnica Lana Jurčević godinama uspješno plovi estradnim nebom, a iza sebe ima nekoliko hitova, stotine koncerata i tisuće vjernih obožavatelja. No, u posljednjih nekoliko godina Lana se okušala u još jednom poslu, a u rekordnom roku napravila je pravo malo carstvo.
Riječ je o liniji kozmetike za kojom su poludjele žene diljem svijeta, a Lana ne krije koliko je ponosna na svoj projekt pa na društvenim mrežama često objavljuje motivacijske poruke kako bi svojim pratiteljima objasnila da ništa nije nemoguće.
To je napravila i ovaj put, a u tekstu se obratila osobama koje nisu zadovoljne sa svojim trenutnim poslom te ih motivirala da naprave pozitivan korak u svom životu.
''Često čujem pitanje: počela si raditi kozmetiku kad je počela korona? (Aludirajući na to kako jadna nemam posla s pjevanjem jer je sve onemogućeno pa da si smislim drugi izvor prihoda pošto-poto). Znam da ih odgovor da je ideja nastala puno prije korone ne bi učinio sretnima'', napisala je Lana pa dodala:
''Skužila sam da ljudi misle kad netko radi više stvari nije zato što žele i jer ih vesele druge stvari i imaju različite interese, nego zato što moraju. Skužila sam i da jako puno ljudi nema strast prema tome što rade i čim se bave. Pliz pa to je pola našeg života. Pliz nemojte sjediti negdje gdje ne želite. Ja vam ne mogu pričati o tome kako je imati djecu, kako im mijenjati pelene i odgajati ih. Ali mogu o ovome jer sam u tome 100/100. Da se razumijemo, stresiram se non stop, ali lakše je kad se stresiraš oko nečeg i nekog kog voliš nego kad ne voliš'', dodala je popularna poduzetnica.
Za kraj je otkrila kako je ideju za vlastiti kozmetički proizvod dobila prije sedam godina, a otvoreno je progovorila i o strahovima koje je imala prije nego što je biznis procvjetao.
''Stvari su se posložile za kozmetiku tek prije nekih 3 i pol godine u trenutku kad sam nastupala non stop i kad sam imala najviše obaveza i posla. Nisam ništa morala'. Htjela sam samo jedan proizvod, ne firmu s 10 ljudi. Jer mi nije palo napamet da će to voditi k tome.. Bila sam skeptična i puna strahova i nisam mislila da to što me ljudi znaju, da je garancija da će nešto uspjeti. Koliko god mnogi mislili da je tako. Ali sam uvijek bila entuzijastična i puna ideja, želje i strasti. A zašto skeptična? Jer realno, tada nije bila praksa baš da pjevačice ili javne osobe imaju svoje brendove, proizvodnje, pogone. Išla sam u totalno nepoznato, uložila sve što sam imala, a jedino poznato mi je bilo da sam oduvijek imala ljubav prema skincareu i znala što i kako želim od svakog proizvoda'', stoji u objavi.