U panel diskusiji naziva 'TV SURVIVAL KIT' - kako televizija danas privlači publiku' sudjelovala je voditeljica i kreativna producentica na RTL-u Antonija Blaće.
Nakon uvoda u četvrtak navečer koji je imao prije svega zabavni karakter, danas je počeo i "radni" dio 16. Weekend Media Festivala. Na početku poslastica za sve, panel rasprava 'TV SURVIVAL KIT' s vječnom temom - odumire li televitija i kako danas privlači publiku.
Već desetljećima se u dijelu publike i medijskih stručnjaka govori kako televizija uzmiče pred novim formatima i novim tehnologijama - ukratko, televizija odumire ili će u najskorije vrijeme odumrijeti. Međutim, nema govora o tome, složili su se sudionici panel rasprave kojom je otvoreno 16. izdanje Weekend Media Festivala u Rovinju koji i ove godine - uz mnoštvo zanimljivih rasprava na aktulane teme - donosi i atraktivan zabavni program.
Što je to čime televizija i dalje privlači publiku, što ju izdvaja od drugih brzo rastućih platformi, kakva joj je budućnost i na koji način će pridobiti nove generacije ovisne o popularnim digitalnim platformama kakav je naprimjer TikTok, samo su neka do pitanja o kojem je govorila voditeljica i kreativna producentica na RTL-u Antonija Blaće.
"Televizija ima jednu toplu crtu zajedništva i emocija. To nemaju drugi mediji, jer se pred televizorom može okupiti cijela obitelj. Televizija je kao ognjište oko kojeg se okupljaju svi. I bit će tu zauvijek", ustvrdila je Antonija Blaće koja je istaknula kako uskoro slavi 20 godina rada na televiziji što joj je, kako kaže, proteklo u trenu zbog rada na inovativnim tv-formatima sa suradnicima koji su bili spremni uvoditi nove formate osluškujući želje i potrebe publike.
"Moj dnevni ritual je, nakon ustajanja, uzeti daljinski upravljač i 'švrljati' programima. Televizija i dalje ima onu osobinu da potiče ljude na komentiranje viđenog. Nerijetko će mnogi nazvati frendicu i komentirati: Jesi vidjela sinoć ono na televiziji?' - što se ipak ne događa toliko često u konzumaciji vijesti ili zabave s nekih drugih digitalnih platformi", dodala je Blaće.
Sudionici panela su također primijetili da je ljepota televizije i u veličina zaslona - to dokazuje i činjenica da pametni telefoni teže sve većim ekranima.
Televizija po današnjim standardima mora proizvoditi content koji će se i dalje pratiti. To je posebice važno za povezivanje sa skupinama milenijalaca i Gen Z, koji se ponekad i hvale da ne znaju što je televizor.
"Itekako se moraju povezati s televizijom jer su te generacije paradoksalno ovisne o velikim zaslonima. Zato je naš zadatak prepoznati što je njima interesantno, što neće biti jednostavno za tu publiku koja je zahtjevnija i kritički osvještenija", rekla je Blaće.
"Ljudima je to jednostavno potrebno. Televizor donosi perspektivu jedne gomile informacija koje mali zasloni ne mogu prenijeti korisnicima u hodu. Zbog njezine tradicije, televiziji se uvijek više vjeruje nego zatrpanim društvenim mrežama. Dapače, mnogi današnji influenceri i dalje su počašćeni biti pozvani sudjelovati na televiziji, pogotovo u live programu", zaključili su sudionici tijekom rasprave.