Još jedan Albert certifikat predstavlja priznanje za kontinuirani proces implementacije zelene politike unutar RTL-a. S uvođenjem održivih praksi započelo se u prvoj sezoni Superstara, a u drugoj se ono dodatno proširilo", kazala je Marija Jurišić, producentica emisije.
Održivost na setu osigurana je nizom ekološki prihvatljivih mjera. Od reciklaže scenografskih elemenata i seta, stalne ponude bezmesnih obroka za natjecatelje i ekipu, upotrebe višekratnog pribora i ambalaže za jelo i piće, punjivih baterija kao dijela tehničke opreme, energetski učinkovite LED rasvjete na više od 85% seta... Korištenje plastike značajno je smanjeno, a povećano je korištenje recikliranih ili ekološki prihvatljivih materijala gdje god je bilo moguće", dodaje Jurišić i naglašava kako je uspjeh mogao biti zagarantiran samo uz podršku cijele ekipe.
![Superstar](https://images.rtl.hr/media/images/884xX/Feb2025/4b53cdd6528146c0c0c6_958575.jpg?v=97f5&fop=fp:0.47:0.47)
Ključna je bila suradnja i razumijevanje cijelog tima, što je olakšalo provođenje planiranih mjera. Zahvaljujući trudu i predanosti kolega koji su prepoznali važnost stvaranja odgovorne i održive produkcije i dali svoj doprinos, uspjeli smo provesti promjene kojima smo smanjili ekološki otisak i zaslužili ovo priznanje. Albert certifikat nama nije samo simbol postignuća, već je i motivacija za daljnji rad na promjenama koje čine našu produkciju održivijom i doprinose stvaranju boljeg okruženja za buduće generacije", zaključuje producentica Superstara.
![Superstar](https://images.rtl.hr/media/images/884xX/Feb2025/5a5af84c13dc8d5ba74b_958576.jpg?v=2859&fop=fp:0.45:0.37)
Green production filming je sustav ocjenjivanja i certifikacije ekološki održive filmske i televizijske produkcije. Certifikacija vezana za ekološku održivost ukazuje na to da proizvodnja poštuje određene standarde i prakse, a dobivanje certifikata potvrđuje usklađenost s propisima i smjernicama u vezi s ekološkom održivošću, sigurnošću i kvalitetom. Kako bi dobila Albert certifikat, produkcija mora dostaviti ugljični otisak (koji mjeri njihov utjecaj na okoliš) i plan djelovanja za smanjenje ugljičnog otiska (koji pokazuje kako će produkcija poduzeti korake za smanjenje svog ekološkog utjecaja). Cilj, koji podržava i RTL Hrvatska, jest da svaka televizijska i filmska produkcija ima što manji negativni utjecaj na okoliš.